2014.04.24.
09:52

Írta: hexagonphoto

Kitekintések a fotózás világából I.

Sok egyéb területre is át-áttekintek a munkáim kapcsán. Az egyik ilyen a videózás. Először úgy 8-9 évvel ezelőtt kóstoltam bele a dologba, majd alábbhagyott kicsit a lendületem a témában és akkor jött a fotózás igazi szeretete. Mostanában viszont egyre jobban izgat a dolog. Újra.

Mióta a tükörreflexes gépek szebb minőségben tudnak dolgozni, mint a hasonló árfekvésben lévő kamerák, egyre több helyen jelennek meg szebbnél szebb felvételek. Ez engem is arra sarkalt, hogy próbálkozzak. Most ebben a fázisban vagyok. Próbálgatom, hogy mit hogyan is kellene, milyen vágási technikákkal lehet érdekesebbé tenni egy-egy videót. Izgalmas téma azt meg kell hagyni :)

Itt van néhány kezdeti videóm, de érzem, hogy folyamatosan tudok benne fejlődni és nem is akarom abbahagyni egy bizonyos szinten. Csak úgy, mint a fotózásnál, mindig vannak újabb és újabb technikák, változnak a trendek, ezekkel haladni kell (persze megtartva a saját stílust és látásmódot), különben semmi értelme az egésznek.

És akkor a videók.

A hétvégén kezdetét vette egy party sorozat LITHIUM névvel, ehhez készítettem egy promó videót illetve egy aftermovie-t (összefoglalót). Nagyon jó fények voltak a bulin, így egészen érdekes felvételek sikeredtek. Akit érdekel a rendezvény sorozat itt találhat róla információt: https://www.facebook.com/lithiumallnight?fref=ts

A másik két videót Martinnal és Ádámmal vettem fel. Az egyiket még a hangfelvétel során, a másikat pedig a saját koncepciójuk alapján. Igazából csak azért készültek a felvételek, hogy kiegészüljön a zenekar, mint ahogy ezt már a korábbi bejegyzésemben említettem. A lágyabb dallamok kedvelőinek ajánlom szeretettel :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hexagon.blog.hu/api/trackback/id/tr126080658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása