2014.01.29.
10:30

Írta: hexagonphoto

Léna

Ez a sorozat egy vicces történet :)

Még tavaly csináltam egy fotósorozatot, aminél megkért az anyuka, hogy ne publikáljam, mert karácsonyi ajándék lesz egy fotókönyv ebből. Majd annyira elfelejtettem, hogy a mai napi nem kerültek nyilvánosságra a képek. Lénáról és a szüleiről Ágiról és Mátéról készültek a képek. A saját lakásukban, megnyugtató környezetben a baba számára. Sokkal jobb a megszokott környezetben fotózni az apróságokat, illetve én sokkal jobban szeretem. Jobban reagálnak, ott vannak a játékaik, ha gond lenne, saját illatok... Szoktam is ajánlani mindig, ha ilyen fotózásra kerül a sor.

Erre az alkalomra anyukám is elkísért, hiszen Ágit régóta ismerjük mindketten és nekem is könnyebb, ha valaki beszélget addig amíg én fotózok :D Nehéz egyszerre csinálni a kettőt, de hamarabb feloldódik a modell, ha közben cseveg. Ez volt az első (és azóta egyetlen, de remélem nem utolsó) alkalom, hogy anyu is velem jött, de érdekesnek találta, hogy miket csinálok, hogyan is zajlik egy ilyen sorozat, hiszen eddig csak a végeredményét láthatta.

Ezt ajánlom a jövőre nézve mindenkinek, ha teheti kérjen meg egy olyan barátot, aki mellett felszabadult, hogy kísérje el a fotózásra. Általában jó tanácsokkal érkeznek, és sokkal természetesebbek lesznek a fotók is.

A történet másik felét majd holnap...

És akkor a világpremier :D

léna_resize.jpg

léna2_resize.jpg

léna1_resize.jpg

léna3_resize.jpg

léna5_resize.jpg

léna6_resize.jpg

léna7_resize.jpg

léna4_resize.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hexagon.blog.hu/api/trackback/id/tr795784755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása