2014.01.02.
14:03

Írta: hexagonphoto

Új év, új dolgok...

Helló Kedves Olvasó! :)
 

Régóta terveztem, hogy blogot hozok létre. Szívesen osztom meg a személyes tapasztalataimat/benyomásaimat/emlékeimet az egyes fotózásokról és azt gondolom ez a leginkább megfelelő forma erre. Hát belevágok!

Az előző évben sok eszközömet tudtam fejleszteni, lecserélni, beszerezni, rengeteg segítséggel. De megérte. Így a 2014-es év számomra is igen érdekesnek, kihívásokkal telinek ígérkezik.

Már néhányan tudjátok, stúdió vakukkal, hátterekkel és új fényképezőgépekkel is gazdagabb lettem, így egészen más vizekre is elevezhetek, mint amin eddig jártam. Ez adta meg a lökést ahhoz, hogy új arculattal és névvel vágjak bele, rengeteg energiával feltöltődve az új évnek!

Megosztom veletek, hogy hogyan zajlik egy-egy fotózás, mi megy át az emberek fején előtte/közben/utána... Sokan félnek eljönni, majd sokkal magabiztosabban távoznak, mint ahogy azt elképzelték. Ezeket az élményeimet szeretném átadni nektek!

Hát jöjjön, aminek jönnie kell, már nagyon vártam erre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hexagon.blog.hu/api/trackback/id/tr885721436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása