2014.01.30.
10:30

Írta: hexagonphoto

A Fülöp család

És most a folytatás...

Ágiéknak annyira bejött ez a fotókönyves dolog, hogy a testvérének egy utalványt adott ajándékba hozzám :) Ja ezt ki is hagytam az előző bejegyzésből, Ági ugyanígy ajándékba kapta a fotózást.

Ők egészen egy évet vártak erre az alkalomra, most karácsonyra készültünk el a családi fotózással és fotókönyvvel.

Eszter, Tibi és a fiúk; Andris és Tomi hatalmas focis felszereléssel érkeztek hozzám. A srácok elképesztően aktívak voltak végig, olyan figurákat csináltak meg a focilabdákkal, hogy csak bámultam. Olyan kis picik még, aztán kívülről fújták a focisták neveit és jellegzetes cseleit. Én magam annyira nem vagyok otthon a fociban, csak az Európa- és Világbajnokságot szoktam nézni, illetve pár évig az olasz futballt követtem figyelemmel. Így még jobban ledöbbentett, hogy mennyi mindent tudnak a fiúk.

Nagyon vidám és pörgős volt az egész fotózás. Általában nehéz a kisgyerekekkel egy ilyen művelet végrehajtása, mert vagy nem akarják egyáltalán, vagy nem bírom velük tartani a tempót annyira rohangálnak.

Andris és Tomi viszont remek alanynak bizonyult, abszolút szót fogadtak a szülőknek, akik készségesen segítettek nekem a beállításoknál. Pont annyira és úgy voltak dinamikusak, hogy abból szuper végeredmény legyen.

eszter1_resize.jpg

eszter2_resize.jpg

eszter6_resize.jpg

eszter3_resize.jpg

eszter5_resize.jpg

eszter4_resize.jpg

eszter7_resize.jpg

eszter_resize.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hexagon.blog.hu/api/trackback/id/tr275784761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása