2014.01.27.
11:28

Írta: hexagonphoto

Zsanett

Már régen jelentkeztem, de most sűrűbben fogok :)

Rengeteg élményem van, amiket szeretnék megosztani veletek, tervek, kitekintések a fotózás világából...

Itt is van az első alkalom amikor "élesben" használtam a stúdióvakukat. Borzasztó izgatott voltam már előtte napokkal. Amúgy is izgulós fajta vagyok :D

Zsanett ajándékba szeretett volna adni képeket magáról, ezért keresett meg. Meg is beszéltünk mindent. Találkoztunk a helyszínen, majd kiderült, hogy nincs fűtés. Illetve csak nagyon minimális... De egy hős volt az újdonsült modellem és minden zokszó nélkül tűrte. Örültem, hogy ennyire könnyű dolgom volt vele, sokkal nyugodtabb lettem tőle :) Csak ritkán kellett szólni, hogy húzza ki magát vagy hogy hogyan tartsa a fejét, és sok saját elképzelése is volt.

Az, ha valakinek vannak elképzelései, vagy akár csak egy-egy póz, amit otthon előtte "gyakorol" nagyon sokat tud segíteni. Az alany is sokkal elégedettebb lesz a végeredménnyel és én is jobban látom, hogy milyen a természete, így abba az irányba indulok el.

És akkor pár kép a sorozatból:

zsanett2_resize.jpg

zsanett1_resize.jpg

zsanett_resize.jpg

zsanett3_resize.jpg

zsanett4_resize.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hexagon.blog.hu/api/trackback/id/tr915784738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása